Ügyfél tudomásul veszi, hogy az áru átvételét igazolni kell.
Személyes átvétel, és szolgáltató saját alvállalkozója által történő szállítás esetén az átvétel igazolása a számla, szolgáltatónál maradó példányának aláírásával történik.
Futárral történő kiszállítás esetén Ügyfél a futárcég rendszerében igazolja az átvételt. Ez – az esetek többségében – a futár elektronikus terminálján történik, aláírással és az átvevő nevének megadásával.
Felek tudomásul veszik, hogy az átvétel igazolása minden esetben kötelező, de különösen fontos az EU országokon kívüli szállítások esetében.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben olyan címet ad meg, ahol az átvétel igazolása nem lehetséges, Szállító másik címet kérhet. Amennyiben Ügyfél nem tud vagy nem akar másik címet megadni, Szállító megtagadhatja a kiszállítást. Ebben az esetben Szállító visszafizeti az esetlegesen már átutalt áru ellenértéket vagy elutasítja az elindított fizetést (pl. PayPal fizetés).